באמצעות CoderZ, התלמידים זוכים לחווית למידה המפתחת את סקרנותם ומעורבותם בתחומי מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM) ביחד עם פיתוח מיומנויות המאה ה-21.
הסביבה כוללת ממשק תכנות ויזואלי (בלוקלי) וסימולציה תלת מימדית המאפשרת לכל תלמיד להתנסות באופן אישי, ישיר ומיידי בתכנות רובוטים.
לסימולציה מגוון סצנות וירטואליות המציבות את הרובוט(ואת התלמיד) בפני אתגרים חדשים ומעניינים המעודדים חשיבה,יצירתיות ועניין בתחומי המדע והטכנולוגיה.
קורס סייבר רובוטיקה 101 יאפשר לכם ללמד את התלמידים שלכם את היסודות של תכנות ושל רובוטיקה, תחום STEM , תחום חדיש ובין-תחומי.
הקורס מורכב מ-15 מפגשים שמכסים מגוון נושאים: ניווט, חיישני מגע, ג’יירו, אולטראסוני וצבע, לולאות ועוד
לימוד כיצד לבצע סיבובים מדויקים באמצעות נתונים מחיישן הג’יירו
תכנן וגרום ללבני הדומינו ליפול ברצף
אתגר מתקדם נוסף שיעמיד את כישוריך במבחן
קח לעצמך אתגרים מתקדמים יותר והעמד את כישורי התלמידים במבחן.
לימוד איך לשלוט בזרוע של הרובוט כדי לתפוס ולהזיז חפצים
קבלת החלטות בצורה נכונה
קח לעצמך עוד אתגרים מתקדמים והעמד את כישורי התלמידים במבחן.
קורס ״סייבר רובוטיקה 102 ״ הוא המשך לקורס ״סייבר רובוטיקה 101 ״ .
קורס חדש זה מלמד נושאי STEM וחשיבה חישובית באמצעות סביבה משחקי ת וסימולציה של רובוט בעולם פיזיקלי.
בסוף הקורס התלמידים יבינו א ת הכוחות הפיזיקליים הפועלים על רובוט ואת השפעתם על ביצועיו. כמו כן, התלמידים
ילמדו לשלוט ברובוט ולתכנת אותו באופן שבו הוא יגיב לעצמים סביבו וינווט בבטחה דרך סביבות שונות ומשתנות.
תחילת עבודה עם למידת השליטה ברובוטים בסביבה פיזית מציאותית (מרחק, מהירות ותצוגה גרפית).
חוק הפיזיקה השני של ניוטון: מהירות, תאוצה, מסה וכוחות (מנועים, כוח משיכה).
הבנת בקרת מהירות ומשוב – בקרת לולאה סגורה. הצהרות מותנות: אם-אחרת(If-else).
שימוש באנקודר לבקרת נסיעה למרחקים מדויקים. יישם את מה שנלמד עד כה והשלם אתגרים יצירתיים.
שימוש בחיישן מגע ובחיישן מרחק בזמן ביצוע פעולות חוזרות.
משתנים: סוגי מספרים שלמים. אופרטורים מתמטיים
אופרטורים מודולריים. מכ”ם לסריקת הסביבה.
חיישן צבע, משתנים וסוגי נתונים , אופרטורים לוגיים
לולאות ולולאות מקוננות כולל אתגרים ומשימות
שימוש באמצעות הזרוע המגנטית כדי לקיים אינטראקציה ולארגן מחדש עצמים בסביבה.
מעקב אחר קו לניווט מדויק, בקרה דו-מצבית, בקרה פרופורציונלית
שימוש באנקודרים, בחיישן ג’יירו ושיקוף ערכים כדי להתיישר לקווים על הרצפה
קורס “הרפתקאות קודרז” מורכב מ- 7 מפגשים שמכסים מגוון נושאים: ניווט, סיבובים וזוויות, חשבון וגאומטריה בסיסיים, לולאות ומיומנות שונות הקשורים לתכנות רובוטים ומקצועות הליבה.
בהרפתקה זו, ניקח אותך צעד אחר צעד בעולם של CoderZ ונחקור את העולם המרגש של הSTEM.
חיבור, חיסור, חילוק, יהפכו את המסע שלך באי הקפוא שלנו להרבה יותר חם.
לא תלך לאיבוד בזמן השימוש בתכונת מצב חקר, על ידי מדידת מרחק ותרגול בלוק המתנה (WAIT) וחזרות (LOOP) תמצא את הדרך להרפתקה הבאה.
זוויות וקווים מקבילים.
נוסעים בעולם עגלות הקריסטל יחד עם תרגילי לולאות חוזרות.
בהרפתקה זו נתרגל גאומטריה: המושג רדיוס במעגל. תרגול לולאות חוזרות.
הגיע הזמן ליצירתיות ולתרגול! בואו נראה את כישורי האמנות שלכם תוך שימוש בכל הנושאים שנלמדו עד להרפתקה זו: מרחק נסיעה, זוויות, רדיוסים וכו ‘.
כאן נשתמש בתכונה ‘חקירה נוספת’ באמצעות התכונה ‘חקר מצב’ למדידת זוויות ורדיוסים. תכנון המסלול האופטימלי לביצוע משימה במהירות וביעילות ככל האפשר, בהתחשב במגבלת זמן.
Python Gym הוא קורס חדש המיועד למתקדמים עם רקע בתכנות. הקורס מלמד תכנות בשפת Python בתוך סביבת CoderZ בתוך הסביבה התלמידים יוכלו לתרגל את קוד הPython ברובוט וירטואלי בסביבה פיזיקלית.
הקורס בשפה האנגלית
In this mission pack, you are introduced to Python Gym and the coding interface. You will
learn how to print text to the console at the bottom of the interface, how to insert comments in
your program, basic syntax (language rules) for Python.
Applying force to an object, such as a robot, causes it to accelerate. Students will learn how a Ruby must maintain a constant speed, in order to safely reach the mission target. Taking Ruby uphill at a steady pace, will be much easier once students learn the built-in functionality that allows them to program her to maintain a constant speed.
In this mission pack, students will perform an experiment with Ruby, using the same program to drive her on
a level plane, an uphill slope, and a downhill slope. Students learn about the proportional controller, implement variables into the code, and use a proportional controller.
Turning the robot involves applying different power values to each of the two motors. In this
mission pack, students will use the set speed method with unequal arguments, time, sleep, and brake
methods to send Ruby down the correct path. Students will create and tune a P-controller, different functions for separate modules and even create free art.
In this mission pack, students are tasked with programming the robot to trace the shape of letters. Students will
use the set_trail method to allow Ruby to trace the path on which she travels. Students will create and tune a P-controller, different functions for separate modules and even create free art.
This mission pack charges students to execute a precise pivot turn before driving straight ahead to gather all
of the collectibles, a short smooth turn, and use tuples to program Ruby to complete turns of differing radii. Students are also introduced to the Python documentation library.
Students are introduced to the Ultrasonic Sensor, which detects the distance between the robot and other objects. Students will make use of the sensor to complete a difficult navigational task, to program the robot to “hug a wall” and more.
Students will program the robot’s Magnet Arm. The arm can be used to lift and manipulate magnetboxes, to move the magnetbox, to fix a bridge, and to turn elements.
In this mission pack, students will use a two-level controller to program Ruby to follow a line to the target, they will use OR logic, program Ruby to react to the traffic cues on the surface and will need to solve the most difficult line-following challenge to date.
Encoders are internal sensors that allow an engineer to determine how much a motor has rotated. In this mission pack students must employ Ruby’s encoders to complete the code necessary for the missions. Students will drive Ruby down a bumpy road, using the Gyro Sensor, they will be scurrying down a very high double-incline and more.
זמנית ניתן לבצע רכישה באתר רק באמצעות פניה לנציגי המכירות סגור