הנכם מוזמנים לצפות בכל המוצרים שלנו בקטלוג המוצרים שבאתר.
ההזמנה נעשית דרך אנשי המכירות של החברה, שישמחו לענות על כל שאלה ולעזור לכם להבין מהו הפתרון המתאים ביותר עבורכם.
שלחו לנו מייל בכתובת: team@robotec.co.il או צרו קשר דרך הטופס שבראש העמוד.
המומחים הטכנו-פדגוגיים שלנו כאן לרשותכם.
שלחו לנו מייל בכתובת: support@robotec.co.il או צרו קשר דרך הטופס שבראש העמוד.
אנו זמינים בימים א’-ה’ בין השעות 08:30 – 16:00. נשתדל לתת לכם מענה בהקדם האפשרי, ולא יאוחר מ-24 שעות מזמן פנייתכם.
הצטיידו מראש במספר ההזמנה/חשבונית הקנייה.
מוזמנים להסתכל גם בשאלות הנפוצות FAQ שבאתר
הזמנה נעשית דרך אנשי המכירות של החברה. ניתן לשלוח אלינו מייל, להתקשר בטלפון או לפנות דרך הטופס שבראש העמוד.
אנו משתדלים לספק לכם את הסחורה בצורה איכותית וקפדנית. בדרך כלל תוך 48 שעות מיום ההזמנה המשלוח יצא מהמחסן שלנו עם שליח של חברת UPS. לפני הגעתו, השליח יצור קשר ויתאם את עיתוי האספקה.
ניתן לבצע איסוף עצמי ללא תשלום. יש לתאם מראש את מועד האיסוף.
הערכות שלנו מגיעות עם אחריות למשך שנה. האחריות אינה תקפה במקרה של שבר או אובדן חלקים.
במידה ונתקלתם בתקלה כלשהי במוצרים, אנא פנו אל צוות התמיכה והשירות שלנו. ננסה כמיטב יכולתנו לעזור לכם טלפונית ובמידת הצורך, נבקש שתשלחו אלינו את הרכיב התקול (עדיף בדואר רשום המאפשר מעקב). אנו נתקן את הרכיב ונשלח אותו אליכם חזרה או שנחליפו ברכיב חדש (במהלך תקופת האחריות).
זמנית ניתן לבצע רכישה באתר רק באמצעות פניה לנציגי המכירות סגור